balsam Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 når de sluttet med bleie på natta.. begrensa dere inntak av drikke før leggetid? eventuelt hvor lenge før?
Amy=) Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 vi begrenset drikke etter 18.00 Og da bare vann eller melk
balsam Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 når la h*n seg da? mi legger seg i 7 tia hu..=)
balsam Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 hihi!! godt jeg rakk å skrive før jeg fikk sett svaret!!=9
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Vi gjør ikke det. Dvs, de får ikke drikket en halv liter på badet rett før de legger seg, men spesielle restriksjoner har vi ikke. Det går stort sett bra.
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Egentlig ikke, de spiser gjerne frokostblanding med melk på til kveldsmat klokka sju, og drikker et glass vann etter tannpussen. Har gjort det hele tiden... Jeg tror ikke det har så mye å si, tisser de på seg i søvne gjør de det uansett hva de har drukket. Det er stor forskjell på når de er klar for å slutte med nattbleie. Eldste min sluttet da han var 3 år og har hatt bare ett uhell. Mellomste sluttet med nattbleie da han var 3,5 år, men hadde uhell rett som det var helt til han var nesten 4.
Elletuppa Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 jeg har aldri begrensa drikke på kvelden, har 4 barn og tror totalt de har tissa i senga 5-6 ganger til sammen.
Masaili <3 Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Aldri begrensa drikke på kvelden, hun legger seg kl 19, tisser før hun legger seg, og har hatt kun ett uhell om natta på det året hun har vært uten bleie. Slutta med nattbleie samtidig som hun slutta med bleie på dagen:) Da var hun nylig fylt 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå