Kåre Moradi Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Den var litt avlang og buet mener jeg, og kom i mange varianter, blant annet med lakris og en fantastisk god crispy en. På 90-tallet tror jeg. John Cleese var i reklamene. Er det noen som husker hvem som produserte disse? Siden jeg ser her at andre har hatt god effekt med "masing" på å få produkter tilbake tenkte jeg å prøve det samme, siden jeg ikke glemmer Relax...
Bærta å babyn Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Var det Nidar? Husker ikke, husker så vidt at det var noe som hette Relax
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Den med krokan var sinnsykt god. En av reklamene var en mann oppe i en telegrafstolpe som spiste sjokolade :-) Husker den ja. Gult papir rundt. (eller plast kanskje)
Bærta å babyn Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 "Relax" var en sjokoladeserie som var stor på begynnelsen av 90 – tallet. Den ble lansert i 1990, og fantes i åtte smaksvarianter. Serien solgte brukbart totalt, men hver av variantene solgte likevel for lite hver for seg til at det ble lønnsomt for Nidar å produsere dem, og derfor ble de trukket fra markedet høsten 1993. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3305231.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå