Gå til innhold

Ro i phantomhulen en stakket stund... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dette øyeblikk har det blitt helt stille i phantom-hulen.

Mannen har tatt med seg Måka på ekspedisjon for å se storebror trene fotball, og storesøster spille fotballkamp på samme sted samtidig... Junior er med en kamerat hjem fra barnehagen.

Det er virkelig ikke ofte at det er helt stille i huset på denne tiden av døgnet...Jeg har derfor rigget med til med et lass puter i sengen, kald drikke og laptopen på fanget...Nå skal jeg bruke litt tid på å lese hva som er skrevet her inne, eller sove litt kanskje, om T&T tillater slikt...?

Idag har jeg vært og truffet flere tvilling-gravide, og det er fint med samhold og deling av erfaring med andre i samme situasjon som seg selv... Riktignok er det ingen av de andre som venter unge nr 5 og 6 til heimen...men morsomt har vi det lell... *smiler*

Ble svippet hjem av en av de andre damene etter lunsjen, og det var morsomt å se ansiktet hennes da det veltet ut med unger av huset og på trampolinen... De største hadde tatt med seg flere venner hjem fra skolen...og Måka var i sitt ess som midtpunkt.

Det er faktisk fint å se ting med andres øyne...og idag så jeg at det er hyggelig stemning og godt å være her i hulen både for liten og stor. Da har kanskje Phantom-mannen og jeg klart det vi har satt oss fore når det gjelder familielivet vårt...? Vi må riktignok telle hvor mange tallerkener som skal settes på bordet til middag..for her er det sjelden bare egne unger som har benket seg på plass ved middagstid. *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har hatt en deilig dag. Og det er sant at det ofte er godt å se segselv og 'tingens tilstand' fra utsiden og med andre øyne.

Håber du har fått brukt fristunden din til å slappe godt av og 2xT har hold litt fred med seg. Å ha en så flott familie som din gir veldig mye, men sannelig krever det mye også :-)

Skrevet

Du får nyte de stundene du får nå, for etter sommeren er det nok slutt på dem i en periode ;-)

De er heldige de som får vokse opp i Phantomhulen og noen av oss andre er heldige som får komme innom og kjenne varmen deres :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...