coa75*tofinegutter* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har lett en hel dag på nett etter sånn slags "eske-seng" som man kan ha oppi sin egen seng, sånn at den nyfødte ikke blir klemt. Noen som vet hva jeg mener? Blir evig takknemmelig for tips om hva de heter og evt hvor jeg kan få tak i en sånn. Har sett det på nett før, men klarer ikke å finne siden igjen!!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kan hjelpe deg! Det heter ammemadrass og koster ca 700 kroner. Du kan kjøpe det på barnas hus i allefall. Baby Dry er vel også navnet på det. Har ikke prøvd den selv, men har tenkt til det!
firkløver`n Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 har også hørt om baby snoggel, den har stive kanter som en ikke kan brette ned, så ikke mor el far kan rulle over babyen, amme madrassen har myke kanter. har sett aventert på finn noen ganger og jeg tror de selger den i sverige men er ikke sikker. tror det er stavet riktig men kan ikke garantere, har bare sett annonsen og lest om den i forbi farten.
coa75*tofinegutter* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Tusen trillioner takk , begge to. Nå vet jeg hva jeg kan søke etter i allefall=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå