Ladybug~N&E Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 fy faen å krøllete alt blir!! jeg stryker så og si aldri og nå må jeg stryke meg ihjel på bitte små tskjorter, bodyer og gensere!! grrrrrr
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 DET er ikke i mine prioriteringer i allefall!!! Aldri tenkt over at det er krøllete, uansett blåser jeg i det! Men ære være deg for at du gidder!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Det eneste jeg stryker er skjortene til lillemann. Men det jo ike så ofte han bruker det da!
Ladybug~N&E Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 stryker ikke alt altså. bare tskjortene hans og bomullsgenserene. de blir forferdelig krøllete i vaska. også stryker jeg "penbodyene" hans. og skjortene selvsagt. jaja;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Stryker blondeskjortene:) Er 28år gamle, så de tar vi vare på Stryker da vel ikke gulpekluter? Hadde jeg aldri hatt tid til
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 ja, t shirts, bluser, kjoler, men ikke dongeri eller strikket tøy. har strøket gulpekluter før ja og laken men har ikke tid til den slags nå.. får så masse fint tøy av svigers og liker at hun ser at det blir fint tatt vare på. desseutern skal lillejenta arve mye og jeg syns at stryking hjelper å holde de fine
Labambie Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hehehehehe! Jeg stryker alt en gang i uka,og det er seint søndagskvelden da ungen har lagt seg... Gulpeklutene blir bare snurper i vaskemaskina,så greit å ha de strøket... Tar ikke SÅ lang tid!
dolly29 Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 ups. ser dere er flinke, for jeg stryker ingenting. Men rister dem godt før jeg henger dem opp. Og kan ikke skylle på at jeg ikke har tid heller, for det har...
MathildeC Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Stryker aldri noenting! Og er det noe som må strykes så gjør heldigvis mannen det (han må stryke skjorter til jobb).
~Roskva~ Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Oi. Stryke babytøyet? Jeg har det i tørketrommelen, og så bretter jeg det mens det er varmt. blir ikke så veldig krøllete da.... Stryker bare noen få av kjolene hennes, som ikke går i trommelen.
twoboys & a girl Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Nei, stryker ingenting. Strekker det før jeg henger det til tørk og bretter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå