Gå til innhold

Er dette for mye forlangt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid,24uker på vei.Sliter veldig med bekkenløsning,og er fullt sykmeldt for dette.

Har en gutt på 20mnd. Han går i bhg 3dager i uken.De dagene han ike er i bhg er han jo hjemme med meg. Jeg blir veldig dårlig i bekkenet etter å ha vært alene med han hele dagen. Så når sambo kommer fra jobb så blir det til at han må ta seg av småen. Jeg tar gjerne kveldsstellet og bader og sånn,men de timene mellom middag og legging er det sambo som underholder han.tar han med ut og leker osv. Men de dagene han er i bhg har jo jeg fått slappet av på dagen, så da blir det oftest jeg som tar han med ut og leker osv.

Jeg bare føler meg så nyttesløs når jeg sitter her,og sambo må ta seg av han..:( Får så dårlig samvittighet..han har jo vært på jobb og er sikkert sliten han også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, slett ikke. Er man gravid og har plager så blir det fort litt unntakstilstand.

Skrevet

Absolutt ikke for mye forlangt.

Jeg hadde samme plager når jeg gikk gravid med nr2, så etter en lang dag var det godt at mannen tok over når jeg var sliten og hadde problemer med bekkenet. Han gjorde det med glede, for slik fikk han mye mer til med henne alene, og de kosa seg sammen:)

Ha god samvittighet du, du er jo gravid! Ikke bare bare å være gravid heller! :)

Skrevet

Ja, sambo gjør det jo ogsåmed glede, ingen sure miner fordi han må være med småen..:) Men jeg får bare så dårlig samvittighet, og lurer på om jeg forlanger for mye av han...

Skrevet

Du får dårlig samvittighet fordi samboeren din må ta seg av SØNNEN SIN når han kommer fra jobb?

Er det ikke vanlig å ønske å tilbringe litt tid med barna sine når man kommer fra jobb da?

Skrevet

Er sønnen deres din jobb altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...