Patetica fåkksi Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tok nettop tempen på dattera mi og den kom på 39,3! Er ikke det veldig mye? Hun var varm i går og i natt.. Hva gjør jeg? Jeg veit nemlig ikke om det er vanlig at en på 8 mnd. får feber innimellom..? Takker for svar!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Begge guttene mine får fort feber opp i 40 og noen ganger mer. Men det gir seg alltid når de får febernedsettende =)
Zyan Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 helt normalt:) er nok veldig høyt for oss, men ikke for små barn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 mini på 12 mnd har feber i dag, 39,6... lenge siden han hadde noe feber nå, men det hender da de får noe slik... regner med at det er over på noen dager... =)) Gir han febernedsettende når feberen er over 39. Er den under det, lar jeg det bare være og kler av han + gir mye drikke.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hvis formen er fin så hadde eg ikkje gitt paracet sjav om den er over 39. Sjå ann formen på barnet, og 39,3 i feber på ein 8mnd gammal baby er ikkje mykje. Kan vera tenner. Men ein skal kontakte lege hvis det går over 3 dagar. Her har feberen somregel gitt seg på tredje dagen. Har hatt ein 4åring med 40 i feber men han var pigg så han fikk ikkje paracet før han sa at han frøys, men da stiger tempen som regel. Vesla på snart 2 har hatt 40 i feber og springe rundt som ein anna tulling så ho fikk heller ikkje. Så så lenge allmenntilsanden er bra så er det viktigaste å kle av dei og få lufta ut feberen og gje dei masse å drikke. Mat er ikkje så viktig så lenge dei drikker. God bedring til dattera di, også håpar me at det er tennar som kjem
Jodasåneidaså Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 "Ingolf" har hatt feber innimellom, flere ganger. På det verste hadde han 39,5, da var han 4 måneder, og det gikk helt fint. Hvis dårlig form, så av med klærne, inn med paracet og trøst så godt du kan. (Men går ikke feberen da ned etter ca 30-45 minutter, så ring legen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå