LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har så og si aldri kviser, så har liksom ikke så mye kunnskap her... Men i det siste har jeg fått en del "ting" som først kjennes som kviser, klump som presser på og er øm. Men det kommer aldri noe sånn hvitt i, den blir ikke som ei kvise, og når jeg klemmer kommer det bittelitt klar væske ut før det hele blir til et sår, rødt og ekkelt. Tar ei uke eller så før den gror og ny hud kommer over. Noen kan være ganske så store, men får heldigvis bare eni gangen da :-p Noen som vet hva det kan være? Noe å gjøre med?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg får sånne på armene når jeg er stressa, og ikke har det bra psykisk. Hva det er, vet jeg ikke. Hender det kommer hvitt også, her da. Jeg er plaga med slike "nupper", med hvitt inni på overarmene, men de på underarmen blir sånn du beskriver. Mitt råd, ikke PELL!!!! Selv om det er vanskelig... det blir så stygt!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Huff nei den pellinga, lettere sagt enn gjort. :-o Kan vel stemme med stress her og, når jeg tenker meg om. Men håper akkurat det roer seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå