Gå til innhold

Kan man være gravid selvom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har mensen og hatt smerte i magen? Håper veldig på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gravide får blødning når egget graver graver seg ned i livmoren. Dette fordi det lages et hull i den blodrike slimhinnen. Dette kalles implantasjonsblødning, og skjer omtrent en måned etter forrige menstruasjon. Personlig hadde jeg en slik blødning for flere uker siden, nøyaktig da jeg skulle hatt mensen. Denne blødningen varte i fire dager, og jeg blødde en god del. Alt står nå bra til med den lille, og har hatt hcg-stigning, og sterkere testresultat siden:)

Lykke til:)

Skrevet

okey.. tusen takk for svar:) jeg var 1uke og 4 dager forsinket når jeg begynte å blø og hadde smerter i magen.. men ennå har jeg rare følelser i magen:s har fortsatt mens da.. fikk smålig på fredag, en del på lørdag og vanlig igjen søndag og idag..

Skrevet

Tror ikke det er veldig vanlig, men man hører jo om de som har det. Ta en test å se hvis du er usikker da vel:)

Skrevet

okey, tusen takk:) tenkte jeg skulle gjøre det eller vente å få legen til å sjekke meg på torsdag!:)

hvis fler har opplevd det samme eller vet litt om det så fint om dere skriver det her:)

Skrevet

dytte**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...