Masaili <3 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Eldste skulle i bursdag i dag, og var helt bestemt på at jeg skulle være med hele tida! Så jeg ordna pass til 2 åringen, og vi la i vei. Da vi kom dit fikk jeg beskjed av henne, at jeg kunne bare gå, hun ville IKKE ha med mamma!!! 4 åringer er merkelige... Så da var det bare å levere å dra hjem til tomt hus!
Masaili <3 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 Hmmm... burde jeg få svigermor til å komme hjem hit med 2 åringen kanskje? Eller skal jeg bare nyte disse "fritimene"?? Og la 2 åringen kose seg med farmor alene for en gangs skyld? Ble litt i tvil her nå...
ayla05 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 nyt de fritimene du! la farmor og 2åringen kose seg og legg deg på sofaen og bare slapp av:) det tror jeg nok jeg ville ha gjort:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Nyt fritimene! , det hadde jeg gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå