Gå til innhold

Hmmm.... så rart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste skulle i bursdag i dag, og var helt bestemt på at jeg skulle være med hele tida! Så jeg ordna pass til 2 åringen, og vi la i vei. Da vi kom dit fikk jeg beskjed av henne, at jeg kunne bare gå, hun ville IKKE ha med mamma!!! 4 åringer er merkelige... Så da var det bare å levere å dra hjem til tomt hus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... burde jeg få svigermor til å komme hjem hit med 2 åringen kanskje? Eller skal jeg bare nyte disse "fritimene"?? Og la 2 åringen kose seg med farmor alene for en gangs skyld? Ble litt i tvil her nå...

Skrevet

nyt de fritimene du! :) la farmor og 2åringen kose seg og legg deg på sofaen og bare slapp av:) det tror jeg nok jeg ville ha gjort:)

Skrevet

Nyt fritimene! , det hadde jeg gjort! :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...