Gå til innhold

Idag har jeg rett og slett vært en lite god mamma :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ekstremt vondt i hodet og dertil hørende kort lunte. Isted tok jeg meg i å kjefte høylydt for en liten bagatell. På en 2åring.. Jeg har ikke involvert meg i hans lek, jeg har ikke hatt overskudd til å finne på noe, jeg har vært utålmodig, og nå urettferdig sinna. Jeg blir skuffet over meg selv, jeg menr han er 2 år gammel.

Stakkars lille trollet er nå på is-ekskursjon med mormor. Forhåpentligvis koser han seg masse, for mammaen hans har ikke vært hyggelig idag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. ikke mye moro med hodepine... Er selv veldig plaget med migrene, og mye alene med ungene. Kjenner godt slike dager, det er de dagene jeg pleier å spørre om besteforeldre vil passe siden jeg er såpass dårlig. Du får hvile deg og håpe det går over og at i morgen blir en bedre dag for dere:)

Stor god bedring klem fra

Skrevet

Vi har alle dårlige dager. Sånt kan skje den beste. Lille prinsen din har det helt sikkert toppers med mormor og han har sannsynligvis glemt det hele. Men ikke noe morsomt det der, nei..

Skrevet

Ikke vär for hard mot deg selv. Noen dager er bare helt på trynet. Önsker deg en fin kveld og en bedre dag i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...