elmaaani Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 med å spise etter jeg har vært til tannlegen å fått ny fylling? Supersulten og glemte å spørre selvfølgelig... Håper noen kan hjelpe meg!
happygilmore Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 har jobbet på tannlegekontor, og der var regelen at så lenge pasient ikke fikk beskjed om at han/hun måtte vente en viss tid med å spise, så betød det at det bare var å spise når som helst.
elmaaani Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 oki! fikk compositt... fikk ikke bedøvelse... som regel har jeg fått beskjed om å vente til bedøvelsen har gått ut... men vi skravla så mye så jeg ble usikker på om han skulle ha gitt den beskjeden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå