Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som går til fysioterapi for vondt i lysken og oppi skambenet ..hjelper d å gå til fysioen?

jeg har ikke særlig vondt i hoftene eller rygg..men d som plager meg skikkelig er at d er så forferdelig vondt i lysken..å oppi hele systemet ..men fysioen knør bare på noen triggerpunkt i hofta..kan dette virkelig hjelpe meg når jeg har vondt der jeg har vondt?

ikke nok med d..han er så hardhendt at jeg banner og steiker når han behandler meg..er d sånn d skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fysio tar ikke på meg i det hele tatt hun. -Her er det bare trening som gjelder, MYE trening. Krav om å trene under veiledining min 2 ganger pr uke, + egentrening hver dag. Jeg hadde samme smerter som du beskriver og er nesten helt bra nå :-)

Skrevet

wow..du tuller nå?

hva trening er d d dreier seg om da?trodde virkelig ikke d skulle gjøre så vondt altså å gå til fysio..en tåler da ikke såå mye når en går gravid..gruer meg til å gå til han igjen,som er i morgen..

kan ikke ta på hoftene på nesten ei uke etter jeg har vært hos han..

Skrevet

Jeg var til kiropraktor for behandling av bekkenløsning i dag, pga gjorde det forrige svangerskap, da hadde jeg låsning i bekkenet.

Denne gang har jeg tvertimot veldig løst bekken, pluss at kiropraktoren fant små og store knuter omtrent hele veien fra nakken og ned til lårene, det var DRITVONDT når hun masserte noen knuter i setemuskulaturen, men "knekkingen" i bekkenet gjorde ikke vondt.

Jeg må gå et par ganger i uka, og fikk beskjed om å "vrikke på rompa" når jeg går, små steg, ikke løfte ting, ikke støvsuge etc etc. (Lett når man er alene og ikke har bil...haha) Men hun hadde god tro på at det skulle bli bedre med behandling, selv om mye av dette er hormonelt og det ikke vil bli 100% bra uansett. Må nok belage meg på å fortsatt være sykemeldt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...