Aini Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Når begynte dere og kjøpe inn utstyr? Hva begynte dere med og kjøpe?
UpsyDaisy Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte vogn da jeg var seks mnd. på vei. Etter det ballet det på seg gitt! Kjøpte for lite klær jeg da.. Fikk bare store størrelser og ingen bodyer og pyjamaser i gave.
86frøken & lille krapyl Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjøpte senga ca 2 uker før snuppa kom. Ellers hadde mamma kjøpt litt klær og noe sengetøy. Resten (klær, badebalje, stellematte, osv) stod og venta da vi kom hjem fra sykehuset, og vogna fikk hun da hun var en uke gammel. Må legge til at hun kom 5 uker før vi hadde venta henne, og jeg er ekspert på å utsette ting... Burde nok ha begynt litt før, ja.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 hm.. vart vel rundt 5-6 mnd når vi kjøpte vogna, og mye av det andre (seng, stellekommode, lekegrind, madrass, dyne) fik vi av mamma og stepappa rund 7.mnd... det lille jeg handlet av klær ble handlet litt nå og da... samme med vippestol og reiseseng. Er glad vi hadde ting klart tidlig, for han kom nesten 5 uker før. Senga monterte vi faktisk dagen før fødsel... =))
LegallyBlond Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Begynte å kjøpe litt småting, tøy, teppe o.l da jeg hadde vært på UL i uke 20. Kjøpte vogn da jeg var 6 mnd på vei, men det var fordi jeg fant den jeg ville ha på tilbud. Ellers hadde jeg ventet en mnd. Men noen vogner har lang bestillingstid, så da kan det være greit å være tidlig ute. Resten kjøpte jeg de siste to mnd før fødsel. Men vær forberedt på at det på noen ting kan være litt leveringstid. Stellebordet ventet vi en stund på, og seng var det bare flaks at vi fikk den vi ville ha før fødsel. Nå har vi stort sett utstyr etter de to vi har, men om det kommer ny baby om noen år som trenger litt nytt kommer jeg til å kjøpe 2-3 mnd før fødsel tror jeg.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 har kjøpt klær tidlig med begge mine Men av utstyr så var seng det første jeg kjøpte med eldste, sengen vi skulle ha var på tilbud, så den kjøpte jeg da jeg var ca 23-24 uker på vei. Men minstejenta kjøpte jeg vogn da jeg var 30 uker på vei, det var det første store jeg kjøpte (tilbud). Nei forresten, kjøpte kommode til henne da jeg var 17 uker på vei, siden jeg fikk den til nesten halv pris
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 jeg er 25 uker og igrunn nettopp begynt..vogna er bestilt, så har jeg kjøpt litt klær (litt mye kanskje ) helseteppe litt sengklær, vaskekluter og 2 deilige fleecetepper men har en del igjenn da..seng, kommode, stellematte osv osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå