Gå til innhold

ARRGHH Jeg blir saa forbanna!!!!! (Obs STOR utblaasning paa gang!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang telefon fra det h....... sykehuset etter at vi ringte de i gaar og spurte hvor det ble av det brevet hvor det staar at vi ikke faar dekket flere forsoek..Visstnok hadde de sendt oss to brev allerede, det ene datert 9 Apr, tre uker for siste forsamtale!!! Det har vi ikke faatt!! Og legen vi snakka med visste jo ikke om det!!! ARGH altsaa.. De skulle fakse de til min mann naa, saa vi faar se hva det staar..Og saa er de saa frekke og spoer om vi har planer om aa ga privat hos de i stedet siden det er hos de spermen er fryst ned!!! F..n altsaa ...Makan til frekkhet... Om vi finner penger til privat forsoek ville jeg ikke gaatt hos de, etter maaten de har behandla oss de siste maanedene !! FOr ett moekka sykehus (ja i utlandet, slike ting hadde knapt vaert lovlig i Norge!)

Knurr jeg er saa forbanna sinna naa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke greit dette.

Det er neppe noen trøst å høre at man opplever mye rart i det offentlige hjemme også...Men håper det fikser seg for dere snart :o).

Skrevet

Nei og nei, så innmari kjedelig, irriterende og utrolig dårlig!!!!!

Dere trenger i grunn ikke noen fler kjepper i hjulet nå:o(.............

Håper det ordner seg nå da, som de skal sende det.

Er det ikke noe håp da om å få dekket et forsøk nr. 4? Skjønner godt det med økonomibiten, vi har heller ikke råd til det akkurat nå. Har andre lån og samboeren min skal dekke en tannlegeregning på 60 000,- til sommeren:o(...........

Krysser fingre for at dere snart kan få litt oppgang. Lykke til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...