Monajenten Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Altså, vi har felleskostnader i sameiet på 570,- pr. mnd. som blir betalt annenhver mnd, altså da 1140,- pr. regning. I dag (!!) (ja, i dag den 13. mai) får jeg regning med forfall 1. april. Jeg føler meg jo som en skikkelig dust som "aldri" betaler regningene når jeg skal, og det er veldig ubehagelig, for jeg har alltid kontroll på sånne ting. Er ikke det litt gale å få en regning som hadde forfall for 1,5 mnd siden? Må legge til at det er langt i fra første gangen dette skjer.
Bomchicka Wah Wah Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Kan det være at de har skrevet feil forfallsdato, kanskje?
Monajenten Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Tvilsomt, det har skjedd ihvertfall tre ganger før også. Og det er for mars og april, så datoen er jo logisk. Men jeg skjønner ikke at det kan være SÅ utrolig vanskelig å få den ut til riktig tid.
mamman til to gutter Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Hvis det ikke er kidnr og samme kontonr hver gang, så kanskje de normalt ikke sender ut regning til alle? Hvis dere vet det skal betales for 2mnd av gangen, så går det jo an å betale det uten å få giroen også.
Bomchicka Wah Wah Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Det er helt latterlig. Men dersom de har sendt det ut såpass sent er nok ikke du den eneste som blir tvunget til å betale for sent. Ville ringt dem og spurt om forfallsdatoen..
Monajenten Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg vet at de sender ut regning til alle, for vi har stemt på dette på sameiemøte. Og det er jeg veldig glad for, for jeg MÅ ha en papirutgave for å ha kontroll, skjønner? Det er ikke alltid like lett å huske å legge av penger til det, og jeg mener at det burde jeg ikke måtte gjøre heller.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hvis dette er noe du betaler annenhver mnd så skal jo du selvfølgelig huske å legge av penger til dette! Men å få en giro så mye for sent er snodig, her får vi får vi giroer for et halvt år av gangen vi da...
Monajenten Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2008 Ja jeg har tenkt på det, men jeg vet jo aldri når forfall er fordi de ikke klarer å sende ut regningene når de skal:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå