mari* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei hei...Det er nå litt over en måned siden jeg var så uheldig at jeg mistet. Nå har jeg tatt en test på nytt og den viser at jeg er gravid..er det mulig? Så fort? Tørr ikke glede meg over at jeg er riktig gravid ennå..utrolig redd for å bli skuffet.. Noen som vet noe om dette?
scoobydo Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Heihei!... Er fult mulig det ja er mange som blir gravide uten å ha mens først Så gratulerer
edvina har fått en gutt Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 ikke gøy å si dette, men graviditetstestene kan gi falsk positiv etter en SA, det står også på testen..Håper på det beste for deg.
mari* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Takk for at dere har svart. Føler meg sånn rar i kroppen som jeg gjorde sist jeg var gravid, men det kan jo bare være forventinger. Testen var positiv, men jeg ringer legen min i morgen. Krysser fingrene. Klem
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Holder fingrene (og tærne) krysset for deg å håper på det beste!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så mye til deg:) Godt å få en positiv test så fort etter å ha mistet! Ønsker deg lykke til videre og kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå