Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Lillemor pleier å legge seg rundt kl 18:00. I går kommenterte svigermor at egentlig la hu seg kl 17:00, når man tenker på vintertid. Jeg svarte da at vi må jo tenke på klokkeslettet slik det er nå, ikke hvordan det er om noen måneder. Men da fikk jeg til svar at jo, klokka var egentlig 17:00 når jeg la henne, og sånn var det! Jeg synes dette er en utrolig rar tankegang fra hennes side.. Man kan da ikke gå å tenke sommertid i forhold til vintertid når man er midt oppi det? Hva tenker dere andre ang dette?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hæ?? Nå er klokka her 16.10. Hva den er 6 mnd frem i tid er jo irrelevant...
Duracella Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Nå er det sommertid som gjelder, dermed basta! : )
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 ja det er det jeg mener jeg og. Ikke akkuratt klokt sagt av svigermor. Men igjen så..hehe..skal ikke si mer jeg..
mamman til to gutter Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg synes kl 18 er tidlig å legge seg også, men det kommer jo an på når dere må opp også hvis hun går i barnehage. Hvis dere feks må opp kl 7, så får du si neste gang at siden dere egentlig må opp kl6, så må hun legge seg når klokka egentlig er 17...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå