Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Er ikke så glad i navnet Arne.. Men jonathan er ganske fint, ville nok gått for det:)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Arne er "gubbenavn".. Jonathan er herlig og vakkert! Ville valgt det:-)
alvilde Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 syns det er fint å ta opp litt gamle navn også arne er kjempe fint,kjenner en liten gutt som heter arne teodor jonathan er et veldig søtt navn
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Synest navnet Jonathan er litt dillete og feminint..Arne derimot er råtøft, og navnet på min bestefar:)
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Arne heter bestefaren min, så jeg har selvsagt gode assosiasjoner :-) Vet ikke om jeg kunne valgt navnet selv da - det er litt hardt. Men tror jeg heller hadde valgt det enn Jonathan - det er så vanlig nå.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Er Arne oppkalling? Jeg synes det er kjempekoselig å dra fram gamle navn og kalle opp familiemedlemmer, men samtidig er det en del navn jeg synes er for gubbete til å bruke på små babyer. Arne er et av navnene jeg selv ikke ville brukt på en evt sønn, selv om datteren min er oppkalt etter en oldemor og har et såkalt "gammeldamenavn". Jonathan er veldig sjarmerende. Alle tenker vel på Kardemommeby.
megc Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Arne syns jeg IKKE er fint, men Jonathan derimot er kjempe fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå