Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hvordan fungerte det?Vi har bestemt oss for å prøve igjen men skal ikke bo sammen med en gang,i har en jente på 2år.Hvor ofte møttes dere i løpet av en uke?eller hvor ofte syntes dere er rimelig liksom?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Det er veldig vanskelig å komme med noe klart svar.... Men det avhenger om at dere begge vil virkelig dette. Nå vet eg ikke hvorfor det det vart slutt mellom dere, og hvordan det har artet seg i ettertid. Hvordan var bruddet deres? Hva skjedde etter bruddet deres mm. Det er mange ting å ta hensyn til, og ikke minst mange ting som må legges bak en. Det hjelper ikke å ta opp gamle problem, men tur det kan hjelpe å lage seg en plan for framtiden. Ikke minst når dere etterhvert flytter sammen igjen. Det er mye en kunne sakt, men det er lite info. å svarer på.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er veldig usikker på om dette er det rette å gjøre men syntes det er verdt å prøve.Jeg flyttet ut fordi han ikke hjalp til så mye med jenta vår og fordi han var usikker på om han var nok gald i meg.Det skulle ikke mye til før han slang mye dritt til meg osv fordi han har hatt en utrolig kort lunte ovenfor meg.Han mener nå at han har innsett at han elsker meg og vil leve livet sammen med meg.Vi har møttes 1-2 ganger i uka etter at det har blitt slutt, men nå som vi er sammen så er det vel mer naturlig å møtes oftere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå