KarinB Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Da har jeg vasket alle babyklærne og sengeklærne til den lille! Deilig! Gikk jo radig unna da, har jo bare 3 forskjellige farger nesten, hvitt, blått og Grå/beige/brunt:) Tok noen på 30 grader og det meste andre bare på skylling! Hadde trodd det skulle ta hele dagen, men jeg var jo faktisk ferdig i løpet av formiddagen:) Og så koselig det var:)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 ja, det er noe av det beste under hele graviditeten!! Og ikke minst den gode roen som kommer i etterkant:-) Kos deg videre i dag og resten av svangerskapet!!
Duracella Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Holder på nå, jeg! Koser meg! Nå er jeg bare utålmodig etter å få det tørt så jeg kan legge det på plass i skuffer og skap. Ekstra koselig er det se igjen storebrors klær fra hans nyfødttid. Blir helt sentimental. : )
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Satt ¨på en maskin selv med en blanding nye og gamle arveklær i alle regnbuens farger! Håper det går bra og at ikke fargene blandes under vask? Aldri vasket så mye farger før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå