Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Fjortis (ja hun er det en stund til) har arbeidsuke denne uken, og er utplassert i barnehagen til lille rosa. Hun kom hjem i sted og forteller om en lillesøster som hadde fotfulgt henne i hele dag!!! Og som hadde vært svært bestemt på at storesøster skulle være med henne og til hennes avdeling, og ikke til de andre barna:-) Heldigvis jobber hun på en annen avdeling, men det brydde ikke lille rosa seg om nei:-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Klart lille rosa skal fotfølge fjortissen ;o) Er jo "hennes" søster jo. Tenker jobben er midt i blinken for arbeidstrening. Her har di store storkosa seg når di var på sine jobber. Skal se det går seg til om en dag eller to.=) Da er det ikke så viktig å dra med seg storesøster overalt,hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Blir spennende å se imorgen, for da skal fjortis på tur med femåringene:-) Og når lille rosa oppdager at ikke hun kan bli med så blir det nok liv i leiren!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 hehe så søtt da Bare min storesøster, skjønner henne godt jeg Hva skulle hun med de andre barna å gjøre ??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Nettopp! Hun har jo den søteste av dem alle hjemme:-) Det fineste er at den diggingen av søster er gjensidig:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Det er klart at storesøster skal fotfølges..... Det er en lov som sier det altså......det er jeg nesten sikker på) Verre blir det nok når Rosa står ved gjerdet, å ser storesøster tar med seg noen unger som hun ikke er søsteren til... på tur.. Da kan det hende at pipa får en annen lyd:o( Men det er sikkert et fint sted å ha arb. uke. Jeg kunne ikke ha jobbet i bhg. når jeg var fjortis.....altfor lite tålmodig til det....da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå