Gå til innhold

Arbeidsuke og søskenkjærlighet:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjortis (ja hun er det en stund til) har arbeidsuke denne uken, og er utplassert i barnehagen til lille rosa.

Hun kom hjem i sted og forteller om en lillesøster som hadde fotfulgt henne i hele dag!!! Og som hadde vært svært bestemt på at storesøster skulle være med henne og til hennes avdeling, og ikke til de andre barna:-)

Heldigvis jobber hun på en annen avdeling, men det brydde ikke lille rosa seg om nei:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart lille rosa skal fotfølge fjortissen ;o) Er jo "hennes" søster jo.

Tenker jobben er midt i blinken for arbeidstrening.

Her har di store storkosa seg når di var på sine jobber.

Skal se det går seg til om en dag eller to.=) Da er det ikke så viktig å dra med seg storesøster overalt,hehe

Skrevet

Blir spennende å se imorgen, for da skal fjortis på tur med femåringene:-) Og når lille rosa oppdager at ikke hun kan bli med så blir det nok liv i leiren!!

Skrevet

;-)

Skrevet

hehe så søtt da :) Bare min storesøster, skjønner henne godt jeg :) Hva skulle hun med de andre barna å gjøre ??

Skrevet

Nettopp! Hun har jo den søteste av dem alle hjemme:-)

Det fineste er at den diggingen av søster er gjensidig:-)

Skrevet

Det er klart at storesøster skal fotfølges..... Det er en lov som sier det altså......det er jeg nesten sikker på:o)

Verre blir det nok når Rosa står ved gjerdet, å ser storesøster tar med seg noen unger som hun ikke er søsteren til... på tur..

Da kan det hende at pipa får en annen lyd:o(

Men det er sikkert et fint sted å ha arb. uke.

Jeg kunne ikke ha jobbet i bhg. når jeg var fjortis.....altfor lite tålmodig til det....da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...