dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 er det noen som har bestilt? virker jo litt rart at du får full pakke gratis... skjønner jo at bildene er svindyre om du bestiller mer enn det ene da,men..
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Har benyttet meg av sånn tilbud fra fame 2 ganger før å er egentlig kjempefornøyd...men det er sannt at skal du ha mer enn det ene bildet er det veldig dyrt...men det er jo greit å fotografere å få ett bilde siden d likevell er gratis...ett bilde er bedre enn ingen ting
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Det er sant. Og skal man uansett til fotograf så er det jo genialt. Lurer på om det gjelder gravid-fotografering også,eller bare familie... De skulle ringe meg,så får vi se.
Makko med to små gutter Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hva koster det hvis man faktisk ønsker mer enn dette ene lille bildet?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Har hørt om mange som har latt seg fange v tilbudet, men når de sitter der på en en times visning av bildene i ettertid, og må velge ett av alle de fine bildene som man får et lite bilde av, så er det vanskelig å la være å plukke med noen til, eller velge større forstørrelser. Og Fame er temmelig mye dyrere enn andre når det gjelder å få flere bilder eller større forstørrelser. For ikke å snakke om hvis man ønsker å få enn cd med bildene på, mener å huske at det koster minst 10.000 kr for den cd'en. Så hvis man gjør det for moro skyld og for å få det ene bildet så er det jo absolutt verdt det. Men ønsker man flere bilder er det nok verdt det å undersøke andre fotografer for priser. Men fame har utrolig fine bilder da!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Vi benyttet oss av et slikt tilbud. Hadde egentlig tenkt at vi bare skulle ha det lille bildet som følger med gratis, men det var vanskelig når vi fikk se alle de fine bildene. Så vi endte opp med et 14-bilders album til 3600kr og et 50x50 bilde av eldstemann til 4000kr ;-) Men de legger virkelig opp til det også da. Du får en visningstime inkludert, og da er det skikkelig tilrettelagt med musikk, dempet lys og stort lerret hvor du ser alle de flotte bildene som er blitt tatt. Så velger du ut de fineste bildene som du vil beholde. Tror de har det i systemet i 1 år, så du kan komme tilbake og bestille mer. Vanskelig å ikke bestille mer enn et bilde da :-D Men hvis du er fast bestemt på å bare ha det ene, så er det helt super!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Du kan forresten bruke det til ta gravidbilde også.
Herkules Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er veldig fornøyd med Fame jeg og har fått mange flotte bilder derfra. Har ikke fått så mye billigere tilbud andre steder feks så skal en lokal fotograf hos oss har 400 kr for ett bilde i 10X13 str og det er uten ramme og forstørrelsene var dertil dyre. De "lokket" med gratis fotografering og spesialpris på 4 bilder til 150 pr stk skulle jeg ha mer var det full pris Gode store bilder krever god fin innramming Velger du å gå og kun ta det ene bildet så er det fullt mulig
hebbe lille, fødeklar Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Jeg benyttet meg av det tilbudet med lillemann. valgte også bare det ene bildet, dette var jeg fast bestemt på! Så nå har jeg et kjempefint bilde av han i hylla som jeg ikke har betalt en krone for:) Jeg valgte en annen fotograf for 1års bildene.. er i utgangspunktet ikke så glad i de typsike "fame"bildene..Men det ene bilde jeg valgte ble bra da:)
Novemberbolle Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Vi benyttet oss av det tilbudet for en stund tilbake, og vi er fornøyde! Men det er jo litt av et salgstriks da.. Hvem kan la vær å kjøpe når du går inn i et kinolignende rom med dempet belysning, stemningsfull musikk for anledning, samt masse herlige bilder av sjarmtrollet ditt? Lo så jeg grein jeg, husker jeg:) Kommer heeeeelt sikkert til å benytte oss av det igjen når den lille kommer. Ser for meg de herlige bildene av lillemann og storesøster. Sukk...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2008 Får se om vi klarer å holde oss til det ene bildet da. Hvis ikke er det vel verd å bruke noen kroner på. Når vi endelig har klart å bli gravide skal det jammen meg dokumenteres...hehe. Ikke det at ikke lille frøkna blir godt nok bevis da men... Har fått time om 3 uker. Hvilken uke er det vanlig å ta gravidbilder i? Er ikke lengre enn uke 31 når vi skal dit,men jeg tenker at jeg må kjappe meg før strekkmerkene kommer...hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå