Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er det billigst å kjøpe togbilletter i england? noen bra nettsider å anbefale?

Andre tips i å reise innen england? koster det mye å leie bil, noen som har gjort det, og er det å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt! har funnet pris på bil, men lurer på hvordan det er å kjøre i england, om noen har gjort det. parkering o.l......?

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Jeg nekter å kjøre i England, venstrekjøring er unormalt ;D og ikke noe jeg har tenkt å drive med. Trafikken er generelt mer fotgjengeraggressiv, i hvert fall...

Skrevet

Aggresiv mot fotgjengere vet jeg ja, og et helsike å lære seg hvilken vei man skal se til først! men har liksom aldri kjørt selv, eller det blir nok gubben. Han vet det bare ikke enda at vi skal dit, så kan ikke spørre han :o)

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Jeg har aldri klart å få til å se rett vei, og er stadig like nær å bli statistikk. Dessuten virker det som bilene heller øker farta når det er fotgjengere på vei over... grøsss.

Bra han ikke veit det, så slipper han å grue seg.

Skrevet

hehe :o) mulig det ja! jeg skal i hvertfall ikke kjøre, det er nå sikkert. Håper på et mirakel, i form av plutselig innsikt i venstrekjøring..... er sikkert en grunn til det er billigere å leie bil i tre dager enn det er å ta tog tur-retur dit vi skal....

Skrevet

Hahha hos oss kjoerer gubben, men han er engelsk da ;-) Men skal kjoere der om noen uker selv...KOmmer nok til aa gaa bra, bare rundkjoeringene som er litt ekle..

Ang tog og slikt, hvor skal dere da?

Skrevet

Spørs HELT hvor i England du skal. Noen stede er det jo å anbefale å leie bil, andre ikke.

Skrevet

britrail.com.. mest praktiske jeg har vært med på av billetter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...