Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har du sett filmen O`Horten? Sambo leide den i går også, så jeg skal se den ikveld tenkte jeg......men vet ikke helt jeg.........
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hei hei Nei, den har jeg dessverre ikke sett ... I går så vi en type eventyrfilm og jeg sovnet-definitivt ikke min sjanger, mens mannen liker det veldig godt. Ellers er Sønner og Blodsbånd to norske filmer som bør ses, har du sett dem ? Og Livet er herlig er jo nydelig, tipper du har sett den ?;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Eventyrfilmer er heller ikke min greie! Livet er herlig har jeg ikke sett, så da skal den settes opp som en må se film snart:-) Sønner og Blodsbånd har jeg heller ikke sett og hadde egentlig bestemt meg for å hoppe over dem. Men om du sier at de bør sees, så gjør jeg jo det:-) Anbefalte filmer er spennende!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Livet er herlig må du iallefall se, er 100 % sikker på at du vil elske den.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Herlig:-) Nå ble jeg glad, for det er jammen langt mellom de virkelig gode filmene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå