Gå til innhold

Hjemmekontor er

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg glad for at jeg ikke har hver dag!!

Det er deilig å ha muligheten, men nå har sambo og jeg vært i hvert vårt rom i dag, kun avbrutt av pauser innimellom....og fy søren så stille og rart det er.....

Samtidig så får man jo konsentrert seg om det man skal, så jeg har produsert masse stoff i dag og vært ute og tatt masse bilder i to runder....

Men jeg er glad for at jeg har et kontor som er mitt der ute.....

Å ha permisjon var annerledes, da nikoste jeg meg, med lunsjer og skravling flere ganger per uke. Men jeg kan jo ikke akkurat gjøre det når jeg er på jobb, hjemme!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) Jeg synes det høres litt hyggelig ut med hjemmekontor, spesielt når dere er hjemme begge to (kan jo feks.møtes på kopirommet hehe;-)

Men når det er sagt er det nok må man være veldig disiplinert, lett at opmerksomheten går mot hjemmeting kan jeg tenke meg. Så er det jo hyggelig med kollegaer ?:)

Skrevet

Hehe, hadde formen vært på topp så kanskje pausene på kopirommet kunne blitt rett så festlige;-D

Men med hodepine fra helvete og the period som invaderer kroppen, så føles det lite aktuelt å kopiere så mye som en kopi;-D

Men hyggelig har det vært da og vi har spist litt mat og pratet sammen i pausene:-)

Skrevet

:-D skjønner - er der selv i disse dager, så tro meg vet hva du snakker om

Skrevet

;-D

Nå har jeg tatt to Pinex forte og har like vondt....så nå begynner jeg virkelig å lure på hva det er.......

Skrevet

Hodet som gjør vondt???

Skrevet

Ja!

Skrevet

Amputasjon er kanskje litt drastisk???

Prøve med 7 pinex:-DD

Skrevet

Jeg har ikke 7, men hadde 2......og regnet med at om det er migrene som jeg svært sjelden har så hadde det funket....

Men det rare er at jeg ikke er blindet på det venstre øyet, noe jeg alltid blir når jeg får migreneanfall.

Har bare sinnsykt vondt, selv med lesebriller og pinex forte altså....

Skrevet

Uff av meg da....

Hmmmmm hva annet får man sånn hodepine av da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...