balsam Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 hvor henvender man seg for å få dette? og kan man få dette uansett?
balsam Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 går ikke til jm går bare til lege...men kan jo høre med henne!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 ah.. trodde du gikk til jordmor jeg men ring akupunktør så burde de ta deg imot..
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Mange jordmødre har etterutdanning i akupunktur (riestimulerende, modnings og smertestillende), jordmor på helsestasjonen her har det, og da er det gratis. Ellers må du slå opp på gule sider og finne en akupunktør og bestille time, du tenger ikke henvisning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå