Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Drømme.... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13011396&sid=xz1cbaj8Q0q464647&pos=null&tot=null
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Kjempefint hus, men med en samlet inntekt på 800.000 ville jeg nok sett etter et hus uten 1,2 mål tomt, sjøutsikt, båtplass og 170 kvm boltreplass Sorry
Snupi27 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 ja, der kunne jeg gjeeeerne ha flyttet inn om vi hadde hatt pengene. hehe
FrøkenSprøken Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Synes ikke det var så fint, jeg... Men nå kommer vi fra et sted hvor boligprisene er myyyye lavere, så standarden er jo ganske mye høyerre... Altså, når vi er ferdigutdannet vil vi ha litt i overkant av en million i årsinntekt, og da har vi råd til hus med høyere standard enn det der, til en myyyye lavere pris. (Hadde aldri hatt råd til det der...) Det skal lønne seg å bo i distriktene;)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Huset er vel nokså ordinært i grunn, god standard og mye plass, men sjøutsikten, beliggenheten og tomtstr. er nok verdt 2 mill alene. For 4 mill hadde man fått et palass her jeg bor - da snakker vi herregård altså.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Drøm i vei Med eks'en drømte jeg om å flytte inn i en sveitservilla, skjønner hvordan du har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå