Smurfe-mamma Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 når vi får den ??? skal få for første gang denne mnd.....
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Den får du helt i slutten av mnd. Husk at 1. gang du får den, er mnd etter at ungen er født!!
Histepist Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Siste dagen i måneden. Men husk at den kommer somregel ikke samme dag som foreldrepengene..
Smurfe-mamma Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 jeg fikk beskjed på NAV at jeg får ikke mnd etter barn er født,men 2 mnd etter,og da får jeg dobbelt...kan nok stemme,siden tulla mi er født i mars og jeg fikk ikke i april...så da blird et dobbel glede nå i mai får jeg håpe... var noen som fortalte meg at man får barnetrygden i mai før 17.mai så folk hadde penger til klær til barn o.l,men det stemmer ikke sikkert???? høres jo litt rart ut men.... da går jeg hvertfall ut fra siste dag i mnd...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Siste dag i hver mnd, men som oftest noen dager før.. Ivertfall her.. I mai kommer nok den etter 17, aldri hørt om at den skal kommer før.. Står uansett på nav sin side når de betaler ut
dolly29 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 barnetrygden blir utbetalt den 30 denne mnd. for det leste jeg på nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå