Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 bare skrik og skrål, ikke nok melk, ikke tar ungen flaske heller, å nå får jeg atpåtil samme problemer som jeg fikk med førstemann. Utdrivningsrefleksen kommer ikke igang. joa vet jeg kan få det på resept av legen, men hva faen gjør jeg imellomtiden med lite melk, MÅ øke, og ingen utdrivningsrefleks? han lå å sugde i 5 minutter minst nå uten at det kom en skit. er ikke rart han er sinna. han er jo sinna fra før! jeg tror jeg har stresset altfor mye med dette. to netter nå med amming stort sett hele tiden. lakt han til hver time på dagtid, fremdeles ikke mer melk. Han blir frustrert bare vi går inn i ammerommet nå, skriker før jeg legger han ned. han kaver og skriker, tar tak, slipper etter få sekunder, tar tak, sparker med bena, gråter litt..... nei helvete altså :-(
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Vet du hva jeg anbefler i din situasjon, hjelpebryst, du får tak i utstyr til det på apotek elelr kansje på barselavdelingen, eller ammehjelpen. http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=41 I mellom tiden kan du "koppmate" ham, har de vist deg hvordan du skal gjøre det? Du kan også bruke skje. Koppmating kan man gjøre ved å ta litt mme/mm i et lite beger ( feks medisin beger) og så gi dem lite og forsiktig..ofte er det lettere med en skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå