Gå til innhold

Føde på St. Olavs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

oen som har født der nylig, og kan si meg hva jeg må pakke med meg av utstyr, f.eks bind o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 1,5 år siden jeg var der da men, hehe ..

Må ha med deg tannbørste, tannkrem, klær osv.

Dem har bind der, men dem er ikke akkurat så deilige å ha på, så jeg ville vertfall hatt med egene :) :)

Lykke til :D

Skrevet

Fødte der i høst jeg, men 5 uker før tiden, så hadde ikke med meg noe som helst :) Gikk bra det og :) De har jo alt du trenger, om du skulle glemme noe. Er kjempefornøyd med St. Olavs jeg!

Lykke til!

Skrevet

Det er klær til babyen, dvs, sånn knyteskjorte, og lue, jeg tok egne til tuppa... Bind, bleier og vaskekluter får du der.. Alt annet må du ta med selv...

Skrevet

Snart to år siden jeg var der også nå, men da hadde de sånne svære bleiebind, som jeg faktisk syns var ganske ok å bruke i starten, greit å være på den sikre siden. Du merker fort når blødningene avtar, så jeg hadde med nattbind som jeg gikk over til etterhvert. Tror kanskje de hadde sånne mindre bind der også, sånne Seba eller hva de heter :P

Ellers har de sånne engangs nettingtruser, som jeg også brukte i starten, syns egentlig det var veldig greit jeg. Hadde med meg en sånn høy støttetruse som jeg brukte over, som holdt inn magen.

Husker ikke hva mer de hadde i farten jeg...klær og bleier til beibin selvfølgelig, og håndklær. Tok med dusjsåpe og shampo selv.

Skrevet

......og til ha før fødselen anbefaler jeg: varmepute og vaskeklut til panna...hadd ikke det da jeg var dær i januar iallefall...og de risposene som liksom skal være varme dugde svært dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...