dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Vet snart ikke hvor jeg gjør av meg... absolutt alt er vondt:-( Prøver å lese til eksamen som er om 2 dager,men det funker litt dårlig. Noe man kan gjøre? Hjelper å bade,så får ta et bad snart. Begynner til fysio på madag så får håpe det hjelper.
edvina har fått en gutt Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 gå til KIROPRAKTOR gikk til fysio sist uten det hjalp, litt knekking derimot....jeg ble helt bra igjen.
Makko med to små gutter Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Sist uke trodde jeg skulle bli gal av smertene. Viste rett og slett ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og tanken på å gå slik i 3mnd gjorde meg ganske så deppa. MEN, en tur til naprapat (han sa veldig klart fra at han IKKE vil knekke i bekkenet så lenge barnet ligger i magen), 3 turer til fysio (som baserer opplegget sitt på massiv trening) og noen timers trening på gulvet hjemme er jeg faktisk MYE bedre! I går greide jeg først å trene litt med bikkja (2-3aktivitet, og dog veldig rolig), var ute å spiste middag, og gikk ca 45min tur på kvelden!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 jeg er med på vannjogging, for gravide med bekkenløsning, og dette hjelper meg og mange andre som er der. Både det varme vannet og bevegelsene gjør susen. Bedre å ligge enn å sitte, og en pute eller lignende mellom beina når du ligger, kan også hjelpe. Bedre med korte arbeidsøkter med mange pauser innimellom, enn å holde på med noe over lengre tid, for så å hvile etterpå. Unngå gulvvask, vinduspuss og lignende, for disse bevegelsene er ikke bra!!!! Jeg har også vært hos naprapat, som har løst opp spent muskulatur, spes i setemuskulaturen. Har sikkert gått og spent muskulaturen fordi jeg har hatt smerter, og så har det blitt enda verre. Sinnssykt vondt når naprapaten klemmer på triggerpunktene, men jeg ble hvertfall mye bedre. Lykke til med både eksamen og bekkenløsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå