pandabjørn Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 det var prosjektledern som ringte å spurte om vi ville ha visning av huset vårt neste uke (flyttet inn for 1år siden) fra 18-19 og vi skulle få 1500,- for visningen... jeg har ikke svart han ennå måtte høre med mannen min først sa jeg.. men så lettjente penger da gitt.... regner med at vi kommer til å ha takke ja til å ha en visning
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 synes det faktisk var utrolig dårlig betalt jeg da.... spes hvis du må rydde, vaske og styre masse som jeg måtte ha gjort hehehe
Zyan Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 hadde glatt takket ja jeg. lettjente penger ja, sliter for å få ting til å gå rundt, så ja, ja takk! send de gjerne hit om de trenger visning i et rekkehus uten gulv, vegger og innvendig tak..skikkelig lekkert altså..
Pysa Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Lettjente penger, ja. Rydding og vasking må man jo gjøre uansett.
pandabjørn Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 ja hvis du synes det var dårlig betalt på 1 time da må du være kravstor skal ha 1års befaringen samme dag også så uansett måtte jeg har rydda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå