Gå til innhold

Ny skavletråd for Mannaen,Susann1978,LucyQ og alle andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Lager enda en ny tråd for oss.hehe

Nå er min tr i full gang her og jeg gleder meg allerede til neste pp..

Skal på ferie i morgen en uke,så når vi kommer hjem er det full gass;-D

Det er så kjekt å ha noen å skravle med i de laaaaaaaaaaange ukene før testingen.

Har kjøpt clearblue fertilitetsmonitor denne gangen.Fant ut at det var like greit.Bruker jo så mange penger på tester likevel;-)Det skal bli spennende å se om den funker..

Du vil vel være med oss Collette selv om du er gravid?:-D

Skal se at vi kommer etter deg om noen uker;-))

Håper det klaffer for oss dene pp jenter..

Ha en strålende ettermiddag.

Klemmeer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJJJ COLLETTE GLEMTE Å SKRIVE DITT NAVN OPPE:-((

SORRY;-))

Skrevet

Hehe.. Går bra det, mannaen. :-) Så bra at mannen din hadde kjøpt monitor til deg. Dere går virkelig inn for dette sammen. :-) Jeg får sikkert solgt min til noen andre. Har hørt om mange som blir gravide den først pp'en de bruker den. Krysser fingrene for deg!

Jeg er selvfølgelig med dere på ny tråd selv om jeg er gravid. Det er så koselig å prate med dere. Jeg har det ganske bra. Sov omtrent hele helga. Det er det "verste" med å være gravid foreløpelig. Sliter skikkelig på jobben og folk synes at jeg er litt rar. I dag var det noen som kommenterte at jeg så så sliten ut. Føler meg konstant fyllesjuk. :( I tillegg er jeg kvalm. Ikke sånn at jeg spyr, men nok til at jeg ikke har lyst på noe mat. Det er ingenting som frister bortsett fra vannmelon og potetgull. :-)

Ha en nydelig tur til, Polen. Kos dere masse!

Klem

Collette

Skrevet

Hei paa dere:)

En liten hilsen fra deilige Hellas :)

Haaper dere har det bra!! Vi stooorkoser oss og haaper paa en sydenbaby:)

Klemer!!

Skrevet

Hei.......... Her var det lite aktivitet nå.

Vi er hjemme fra Hellas nå og jeg bare fryser. Fy f.... så kaldt det er i dette landet!!

Vi har virkelig stått på i Hellas, så hååååååååper det er en sydenbaby der inne nå!!!!

Skrevet

Heisann jenter!

Har savnet dere.....kjekt å ha noen å snakke med!

Her er det fortsatt prøving. Har el nå, så har plaget samboeren siden 17. mai. Så fint å høre at dere fortsatt holder koken da!

Susann1978 når hadde du el?

Skrevet

Hadde el sist onsdag jeg, 14.mai.

Da hadde jeg og samboeren 1årsdag også :)

Tenk så moro det hadde vært om en bebis hadde blitt unfanget i Hellas på 1årsdagen vår :)))

Skrevet

Hei jenter,

Nå er jeg endelig hjemme etter polenturen.Har hatt det kjempe gøy.Ikke så gøy å komme til Oslo og måtte leie bil til Bergen!!!!!

Nå er det ny el og håper det klaffer for oss alle.

Er bare sååååååååååååå klar;-))

Skrevet

dytter litt på denne.nå må vi få litt aktivitet her;-))

Skrevet

Hei jenter!

Spennende at dere har hatt el altså. Jeg krysser fingre og tær for at dere snart blir med meg over til 1. trimester. Når er IKM?

Skrevet

Så leit at tr kom til deg også da mannaen :(

Men denne gangen SKAL vi klare det!!!

Samboeren min sa at "kaninene i Hellas hadde ingenting å stille opp meg i forhold til oss". Hehe!!!!!!!!

Jeg har IKM 27.mai.

Skrevet

Susann her. Ville informere dere om at jeg har skiftet nick :)

Var lei det gammle og synes dette var litt moro ;)

Skrevet

Nei....ikke det....hmmmm... Får prøve igjen da....

Skrevet

Nå da....?

Skrevet

Ja, nå gikk det ;) Hehe!!

Skrevet

Hehe,Snuppelura morsomt;-))Håper det blir syden baby da;-))Når har du ikm??

Jeg har ikm 4 juni.Har 24 dagers syklus så nå er det vente,vente vente........el i går/dag.Har egentlig litt roen denne gangen.Orker ikke stresse så mye.Skjer det så skjer det.

Blir vel helt gal når det nermer seg testing haha

LucyQ når ikm??

Collette:hvordan går det med deg?Er hormonene i fullt vigør?;-))

Skrevet

Har ikm på onsdag, 27.mai.

Jeg har også vært litt roligere denne gangen jeg også. Det hjalp å ha ferie og tenke på andre ting tror jeg:)

Leter ikke så følt etter symptomer denne gangen heller. Og tenker ikke så mye på når jeg skal teste. Vil jo helst vente til etter ikm, men vet egentlig at jeg ikke klarer det når testene ligger i skalpet på badet. Klarer kanskje å vente litt lenger denne gangen da. Hehe!!

Skrevet

hallai!

Jeg har ikm 30.mai. Begynte å tulle seg litt den syklusen nå forrige gang. Gikk vel 2-3 dager over ikm. Jeg kan ikke teste før ikm denne gang, for jeg blir regelrett sinnsyk av å teste.....

Dette blir jo spennende da!

Skrevet

Her raser hormonone, ja. Kvalmen har også gjort sitt inntog og jeg har vært hjemme fra jobben to dager denne uka. :( Det er veldig dumt, men jeg var skikkelig dårlig. Nå er jeg litt bedre og vet hvilke lukter jeg må unngå og sånt. Spennende å følge med dere, altså!! :-)

Skrevet

LuzyQ

Ja min suklus tulllet virkelig gikk 12 dager over ikm,men gyn sa det var en super tidlig sa.Nå er det venting igjen...disse dagene er trege.

har litt mer roen denne pp,men hehe håper det varer;-)

Collette:

Uff,ja den kvalmen er sikkert ikke noe kjekk.Har ikke vært så veldig kvalm med de andre,bare litt om kvelden,så jeg tror jeg har vært heldig.

Min søster er gravid og har nettopp fått vite at hun får en jente,har 2 gutter fra før.det var veldig kjekt;-))

Må innrømme at det stikker litt i og med at jeg skulle vært 4 uker lengre enn henne nå;-((men for all del jeg er kjempe glad på hennes vegne.Vi hadde gledet oss over ar vi skulle gå gravid samtidig,men men.Rart med det...nok syting!!

Gleder meg veldig til jeg får et +

har du prøvd seaband for kvalmen??det skal hjelpe.

klemmer til dere alle fra

Skrevet

Hallo snuppelura.

nå nermer det seg testing for deg;-))Håper inderlig det klaffer for deg denne pp.har du nnoen symptomer?

disse dagene fra el til testing er så utholdelige...................

klarer du å vente med testene he he;-)))))

Skrevet

Hei og hopp :)

Jeg tok en test i går kveld jeg.... Huff...teit egentlig! Visste jo at det ikke var noe vits. Alt for tidlig uansett og så med kveldsurin da.... Ja,ja...

Bestillte en pakke med 20 slike billig strimmler i går. Så da klarer jeg heeeelt sikkert ikke ligge unna de heller. Men....jeg er mye roligere denne pp hvetfall. Tenker ikke på det heeeeele tiden.

Colette:

Denne kvalmen er noe herk altså!! Jeg var konstant kvelm fra uke 6 til uke 12 sist. Var sykemeldt pga det. Disse seabandsene hjalp ikke meg, men har hørt mange som har nytte av dem:) Jeg lagde meg drikke med fersk ingefær, varm og kald. Drakk det hele tiden. Hadde det med meg over alt! Så det er verdt å prøve oxo:)

Skrevet

Hei jenter!

Hvordan er det med dere? Kan tenke meg at dere er spente på dagene fremover med el, testing og alt som hører med.

I dag er jeg litt deppa. Måtte melde avbud til et 30-års lag pga kvalme og trøtthet. Jeg orket heller ikke spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker. Føler at jeg må prioritere det jeg skal gjøre her om dagen. I går prioriterte jeg middag med noen venninner og i dag var jeg totalt utslitt. Måtte likevel en tur på et kjøpesenter. Skal i bryllup til helgen og orker ikke å bruke den kjolen jeg kjøpte for to måneder siden. Den strammer veldig. Fant heldigvis en løs, flagrende og lekker kjole på første forsøk. :-) Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg måtte melde avbud til 30-års laget. Samboeren min dro, så jeg håper at de ikke ble sure.

Nå har jeg sovet i tre timer og var skikkelig kvalm da jeg våknet. Uff!

Takk for tips om ingefær og seaband. Det skal jeg prøve.

Nå må jeg ikke klage så veldig, for jeg vet at jeg utrolig heldig som er gravid!! :-) Er syv uker i dag, eller 7+2 hvis jeg regner fra eggløsningsdato. Håper at denne spiren sitter!

Klem til dere alle

Skrevet

Ja, ja....da er jeg i full gang med testinga. Klarte ikke ligge unna billigtestene som kom i posten i går. Tok en (ikke med morgenurin), men inget positivt svar i sikte.

Så da tar jeg en ny i dag, når jeg står opp etter å ha sovet etter nattevakta.

Ha en god dag :)

Klemmer:)))

Skrevet

NEGATIIIIIIIIIIIIIIV :(((((((((((( Blææææææææææææ.............

Føler ikke i det hele tatt at jeg er gravid nå. Er bare tupp om dagen og har hodepine støtt :(((

Kan virke som pms'en er her igjen gitt :((( Æssssssj!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon.....

Håper dere andre er litt mere optimistiske enn meg da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...