Gå til innhold

Ang åpne forhold og null restriksjon til partner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min oppfatning er at mange som sier at "min partner kan gjøre hva han vil, så lenge han elsker meg og blir hos meg" o.l., ikke har hatt et ordentlig åpent forhold. At de tenker teoretisk men ikke vet noe om hvordan det blir i praksis.

Mine foreldre hadde et åpent forhold har min mor fortalt meg og det fungerte kjempefint i mange år, de hadde god sex hjemme og borte og de var lykkelige. Helt til min far hadde sex med mors venninne; dette var egentlig ikke noe problem for mor, helt til hun fikk nyss at i far gjorde andre ting med venninnen, ting han aldri ville gjort med mamma.

Moren ble veldig sjalu og tilslutt ble det en ordentlig krangel - det endte i skilsmisse.

Mange tror det er så enkelt å ha et åpent forhold men jeg tror de fleste som sier dette faktisk aldri kommer til å ha sex med noen andre. For de fleste frister det ikke eller er ikke mulig. Har sett flere eksempler hvor det har vært åpne forhold og det har tatt slutt dagen partner har hatt sex med en annen.

Det er sunt å ha restriksjoner! noen må man ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke for åpne forhold, fordi jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde likt det. Verken å ha sex med noen andre enn mannen min, eller å vite at han ligger med andre kvinner.

Men dersom mannen min hadde vært utro, så hadde jeg nok ikke gått ifra han, fordi jeg elsker han, og det er grunnlag nok til å prøve å ordne opp i det som er gale i forholdet. Men det vil ikke si at jeg har null restriksjoner. For selvfølgelig hadde jeg mistet mye tillit til mannen min, så en "straff" hadde det jo blitt.

Syns det virker skummelt med slike avtaler som åpent forhold, i følge meg er det dømt til å gå gale en dag!

Skrevet

Jeg tror også at mange ikke tenker så veldig langt...og at de fleste går på en smell når den andre faktisk gjør noe.

Vi har albuerom, men absolutt ikke fritt frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...