Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Skal ha overraskelsefest for sambo som snart blir 30, men har ingen ide om hvordan jeg skal gjøre det! Har lurt på å leige et hus for å ha festen i så jeg kan invitere ALLE vennene hans så ingen blir sure fordi de ikke får komme. Men det blir dyrt! Det blir ca 50-60 stk da og da må jeg nesten lage mat også! Da kan vi ikke gå ut, for det huset jeg skal leige er langt vekke fra uteplasser! 2 timer! Så det blir uaktuelt. Har ikke så veldig lyst til det for det kommer til å bli alt for stort! Og sambo har hintet at han vil helst være der vi bor. Denne plassen er som sagt langt borte... Den andre planen er å låne en kompis sitt hus og invitere noen få, for der er det ikke så stor plass. Og da kan vi gå ut etterpå. Gjøre det veldig enkelt. Servere enkel mat og bare ha en vanlig fest. Jeg tror sambo kommer til å like det bedre for han har veldig lyst ut! Men problemet er at jeg vet ikke hjem jeg skal be da! Er livredd for at noen blir fornærma! Skal jeg invtere bestekompisen er det en haug med andre folk jeg bør invitere. Og han vil ha folk fra jobben men da bør jeg vel invitere alle fra jobben? Er det teit å kun invitere jobb-folk? Da blir de vel ca 15-20 stk med damene til de som jobber der. Men da blir ikke bestekompisen invitert. Huff er så sinnsykt vanskelig! Håper noen har gode ideer!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Skulle ikke være sånn stort mellomrom der... Hehe. Kan noen være så snill å legge ut på skravlesida for meg? Grunnen til at jeg vil være anonym er at sambo er ofte innom her og ser, og dette skal helst være en overraskelse!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå