ღ cindarella-twinsღ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hehehe.. jepp da blir det grøøt til middag i dag.. skal ha masse kanel på.. har bare 4dager igjen til termin så det er kanel kjerring triks i dag.. hehe.. tror vell ikke sånn spesielt på at det virker.. men er jo lov å hååååpe:)
*Lucky _baby* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hey:) vet du hva? jeg har lest at det hjelper å ha sex et par ganger om dagen i tiden rundt termin, fordi sæden inneholder et stoff som får livmoren til å modnes:) "Prostaglandin som finnes i sæd kan hjelpe livmoren til å modne seg raskere". utdrag fra den mor og barn boka som du får gratis:) Jeg har ivertfall tenkt å prøve d når den tid kommer:) Lykke til:D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Å,det fikk jeg lyst på også. Er vel litt tidlig å føde nå i uke 28,men får ta litt kanel på jeg da...hehe.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 hehe.. ja får prøve det også!
Tante Bassa Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Tror du skal ha MYE kanel på grøten hvis det skal ha noen virkning....Men det er jo verdt et forsøk. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå