Thea Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Sikkert spurt om ofte her inne, men jeg prøver meg likevel.... Trenger tips til hva jeg kan gi til gutten vår i dåpsgave. Har ikke lyst til å gi bestikk, sparebøsse eller sølvkors for det regner jeg med at han får av familien. Noen kreative tips???
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 - En konto der du setter inn et bestemt beløp i mnd? Som har kan bruke på sertifikat eller lignende?
petite fleur Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ivo caprino-filmene eller andre fine filmer Eventyrbok Babybok Ryggsekk Barnesangcd Et fint maleri Innrammet, forstørret og svart/hvitt foto av gutten
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Min sønn fikk Bergans sekk. Den aller minste. Den er kjempe tøff og praktisk som barnehage sekk eller tursekk. Finnes i blå og rød.
petite fleur Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Oj, så først nå at det var deres egen sønn, da blir det noe annet.....Vi ga ingenting (festen), men ville nok åpnet konto dersom vi skulle gjort noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå