Junijenta - gifteklar:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Nå var jeg hos fotografen på søndag. Er veldig fornøyd:) Synes hun virket veldig dyktig så jeg har faktisk byttet fotograf slik at hun skal fotografere bryllupet vårt. Hvilken pakke skal dere ha? Vi har valgt repotasjepakken til 9000kr. vet du om vi må bestille forstørelser gjennom henne? Og evnt takkekort?
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg mener igår og det var jo mandag!!
Miapus Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei!! Så bra at du er fornøyd:) Synes fotografen er super,hun fikk meg til å slappe veldig av. Hadde du med deg mange forskjellige anntrekk? Vi har valgt den pakken til 6000,2 timers fotografering inkl vielsen,album med 20 bilder og cd med ca 50 bilder. Jeg vet at man kan kjøpe rettighetene til bildene,men det koster litt da. Regner med at vi bestiller takkekort gjennom henne. Gleder du deg til neste lørdag? vi har hatt møte med presten i dag,så nå ble det veldig virkelig:) Håper du blir fornøyd med bildene. Jeg er ihvertfall fornøyd! Når skal du hente de? Ha en fin kveld!!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde med meg det undertøyet som jeg skal ha på meg på bryllupsdagen. Også tok hun noen bilder med de vanlige klærne jeg hadde på meg. I tillegg noen i bare truse som jeg dekket til meg hendene. Trodde aldri i verden at jeg skulle tørre det. Gleder meg til å se de:) Skal hente de torsdag neste uke. Bestillte du album gjennom henne? Vi har valgt pakken til 9000. Visste ikke at vi fikk med cd med bildene. Men det sier kanskje seg selv når jeg tenker etter. Vet du om man kan kopiere fra de eller om det er kopisperre? Gleder meg veldig..)) Men synes det er litt rart også på en måte. Har gått og ventet så lenge på den dagen og nå er det knapt 1.5 uke igjen. Blir helt utrolig. Og gleder meg veldig til alt unntatt talen jeg enda ikke har skrevet.. Du da?
Miapus Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg tok også bilder i bare i trusa med hendene forann,hadde aldri trodd jeg skulle tørre.Men det er faktisk de fineste bildene:) Tror forresten at det er kopi sperre på bildene..,men er ikke helt sikker. Jeg bestillte ikke album,så skal kjøpe album en av dagene på bokhandleren,tror jeg. Gleder meg også veldig til selve dagen,men gruer meg litt også.Det er jo så mange forbredelser,så man vil jo at dagen skal bli perfekt:) Talen skrev jeg ferdig på lørdag,for da hadde sambo utdrikkningslag,fikk roen på meg:) Tenk at jeg snart kan kalle han mannen min..tihi! Har dere vært sammen lenge?
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Ja det blir veldig rart å bli mann og kone, men veldig koselig da:) Vi har vært sammen i snart 4år. Har en datter på snart 1 år. Jeg må sette meg ned med den talen snart jeg også. Har mange ideer i hodet det er bare det å få det ned på papiret. Tiden flyr jo avsted. Dumt hvis det er kopisperre, men det er det vel helt sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå