ny vår og nytt håp Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Oj.. jeg mista i SA i uke 13, og nå lekker jeg melk.. Er dette normalt når jeg har mista så tidlig? Nå har jeg to fra før, men yngste er 7 år, og det er over 6 år siden jeg hadde melkeproduksjon.
Magnus sin mamma Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Så leit at du mistet i SA. Jeg mistet i SA i uke 14, og jeg fikk tabletter på sykehuset for å stoppe melkeproduksjonen. Jeg var skeptisk til å ta de, men sykepleieren anbefalte det for at jeg skulle slippe å få melk. Det er nok ikke unormalt at melkeproduksjonen har startet selvom du bare var i uke 13.
Nina_J Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg fikk også tabletter på sykehuset for å hindre melkeproduksjon..jeg var i uke 23 da, men jeg vet ikke noe om hvor grensen går, men SA er jo også en fødsel som setter igang melkeproduksjonen.
ny vår og nytt håp Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 okei. Takk for svarene. Dette var det ingen som fortalte meg.... men det var betryggende å høre at det var normalt da. Var redd det var jeg som hadde en slags hormonfeil som da også kunne ha vært med på å fremkalle SA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå