Gå til innhold

Ang. IGANGSETTINGSakupunktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått time til igangsettingsakupunktur hos JM, men noen som veit om dette virker og evt hvor lang tid det tar?

Hvor mange ganger må jeg gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Fikk et par ganger når jeg lå inne på føden for igangsetting. Hjalp ikke det fnugg.

Håper det hjelper bedre på deg =)

Skrevet

Argh.... men jeg må jo prøve lell, er desperat på å få han ut nå.

Skrevet

Jeg hadde to behandlinger i uka, modningsakupunktur og riestimulerende akupunktur. Jeg fikk kjempemasse kynnere, ganske kraftige som kom veldig regelmessig. Natta etter andre behandling hadde jeg kynnere(maserier) hvert 10.min i nesten 3 timer før det roet seg igjen. Da jeg kom for å få behandling nr tre, nøyaktig en uke etter første behandling fortalte jeg dette og jordmor ville da sjekke om alle disse kynnerene hadde noen effekt, det hadde de. Jeg hadde da 3 cm åpning og var helt moden... Dette var tre uker før tremin, og jenta ble født dagen etter. Jeg fikk akupunktur såpass tidlig fordi jeg ventet stort barn.

Jeg er helt sikker på at det hadde god effekt hos meg, særlig siden jeg var helt umoden og overhodet ikke hadde åpning før langt uti fødselen med de to første, denne tredje gangen er jeg sikker på det var skupunkturen som hjalp meg igang og gjorde åpningsfasen av fødselen så mye kortere. Masse lykke til!

Skrevet

Funka som bare det på meg! Første ri kom ca 2.5 time etter akupunkturen. Nå hadde imidlertid vannet mitt på dette tidspunktet allerede gått, så det kan jo ha hatt innvirkning på dette, men jeg har kjempetro på behandlingen! Lykke til!!:)

Skrevet

Godt å høre at noen har positiv erfaring :o)

Jeg hadde 3-4 cm åpning alt i uke 28, har masse kynnere og har hatt det hele veien, så da krysser jeg fingre og tær for at det vil fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...