Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er 17 uker på vei, har kjent liv og alt. Men i dag har jeg opplevd svake, men vonde mensensmerter(kan vel kalles det). Jeg føler meg skikkelig slapp og har kraftig hodepine. Er dette vanlig eller bør jeg bli bekymret? Er førstegangs så har rett å slett ikke peiling..
Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 hei dette er vanlig så du trenger ikke å beskymre deg jeg var akkurat slik selv en periode. det kan være livmora di som strekker seg og tar med seg vev... noe sånt... jeg husker ikke helt hva legen min sa jeg, men null stress drikk MY vann!!! det hjelper i massevis jeg er førstegangs. selv forresten, er 27+3 i dag og venter en gutt i aug lykke til vidre
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Å det var bra. Jeg er så redd for at det skal gå gale... Så jeg blir vel litt av en hypokonder iblandt, hehe..
Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 hehe.... jeg kjenner meg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå