Binne Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg sliter med å finne en stelleveske til en mørkeblå vogn. Ønsker helst en i olastoff, da den kan også passe til mannen når han skal ut i permisjon. Har vært inne på kiwi-kid, men der kostet den 1400 kr! Syns det var i det meste laget.... Noen tips?
Fornøyd med tøybleier Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har kjøpt en Ju-ju-be blacksilver: http://www.ju-ju-be.com I norge får du den hos www.kenguruloftet.no. Hun kan sikkert bestille inn andre farger enn de hun har tatt inn foreløpig. Bare så sende en mail og spørre. Men jeg tror ikke den finnes i jeans-stoff da
lykketreff:-) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har kjøpt en fra kiwi-kid som finnes i olastoff og den koster bare 65$. Med dagens gode kurs, blir det ca 340 kr + porto. http://www.kiwikidsgear.com/product/DASH/Skip_Hop_dash_Canvas_Diaper_Stroller_Bag.html
KarinB Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 vet ikke hvordan de ser ut men jeg har hørt at jysk selger rimelige stellevesker.
Binne Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Takk for tips - det er faktisk denne jeg har sett på:-) Men når jeg klikker på demin typen i shopping cart - kommer det opp den nette sum av 75.99 dollar..... Tror det bare er de andre kiipe fargene som koster 64 dollar. Har du mulighet for å sjekke igjen? Takk.
lykketreff:-) Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Du har rett i det - merkelig! Kanskje denim bare er dyrere..? Men - 76$ er bare 397kr, ikke 1400kr.. Hos kiwi-kid er de så lure at de skriver på pakken at den inneholder varer for 30$, sånn at du slipper toll.
Binne Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk. Gikk kanskje litt fort da jeg regnet her om dagen:-) Tror jeg skal kjøpe den jeg også, syns den var stili.... Vet du om det er stellematte som hører med? Ha en fortsatt fin dag!
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Vi har reisebagens stelleveske. Den har mange rom så det er lett å holde oversikten og finnes i både sort og grå. Den er ganske stor da, men etterhvert som man gjerne skal ha plass til litt leker og mat o.l. så synes jeg det var kjempe bra. Passer vel så godt til en mamma i perm som en pappa... Pappaen her i huset har vært veldig fornøyd med vår. http://www.reisebagen.no/Reisebagen_Proff_-_Gra.asp?pass=
lykketreff:-) Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Ja, det følger med en enkel stellematte - tenker den duger greit. Bare hyggelig å kunne hjelpe til :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Hadde ikke tenkt å kjøpe stelleveske denne gangen... Men etter å ha sjekket linkene over, så er jeg veldig begeistret for Ju-ju-Be stelleveskene! Tror sannelig jeg skal bestille fra USA kiwikidsgear... Tusen takk for tipsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå