Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Fødte for to uker siden, ser fremdeles ut som jeg er gravid i minst 4-5 mnd. Går magen tilbake av seg selv, eller vil den være slik frem til jeg begynner å trene den? Og når kan man forresten begynne med sit-ups og annen trening etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Den vil bli mindre. Om den vil går HELT bort er ikke godt å si. Skal vente 6 uker etter fødsel med sit-ups o.l Fikk du ikke beskjed om dette på sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Kan ikke huske de sa noe om dette på sykehuset, nei:) Får bare vente på at den minsker av seg selv da, frem til jeg kan begynne å trene. Ikke at det er dødsviktig at jeg får flat mage, men vil liksom ikke se gravid ut et halvt år etter at babyen er ute;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Min forsvant etter 1 uke..Og da var den helt borte =)
Gunni_2 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ble rådet av en instruktør på senteret jeg trener på, å ikke ta sittups de første månedene. Dette fordi musklene og senen som delte seg under svangerskapet, skal ha tid til å normalisere seg. De styrer magevolumet, dvs om du får flat mage etter ikke. Begynner du for tidlig, kan det hende at musklene ikke får normalisert seg, og da forsvinner kanskje ikke magen...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 det tar litt tid, gi det en mnd til, så vil du se stor forskjell!! som legen på sykehuset sa til meg: det tar ni mnd og få magen, og like lang tid å få den bort... jeg gikk masse turer, etter 3mnd veide jeg mindre enn før svangerskapet, og magen var borte.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 min forsvant etter 3 dager den faktisk...syns det gikk merkelig kjapt..kiloene raste også av, og 2 uker etter fødsel var jeg tilbake til startvekt.. kanskje var jeg i overkant heldig. skal sies at jeg nok er litt slappere i fisken, så trening må nok til ja..
dolly29 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 min forsvant når babyen kom ut den. Men når det er sagt så er jeg ikke slank og har en god mage i utgangspunket, men den ser ikke gravid ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå