1+2=3barn Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg får sånn stikking og kniving i ene puppen etter at lillemor har sugd en stund.. akkurat som om noen skjærer invendig i puppen.. ikke i brystvorten men inne i selve puppen.. noen som vet hva det kan være?????
velsignet med to Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Er nok sikkert utdrivningsrefleksen ja. Jeg har det også sånn, ikke hver gang men spesielt hvis puppen er veldig full, da gjør det sykt vondt et lite øyeblikk.
VirreVirre Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Det er ikke tomt da? Jeg synes det er fryktelig ubehagelig når jeg har litt lite melk og hun suger som bare det. Da verker det gjerne litt i etterkant også. Prøv å gi henne det andre brystet hvis du tror at det kanskje kan være pga det.
Manx Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Det kan jo også være soppinfeksjon. Jeg hadde det, og kjentes ut som nåler som stakk innvendig, Ordentlig vondt:( er babyen din hvit i munnen? Hos meg gjorde det også vondt etter ammingen...
1+2=3barn Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 jeg har hatt sopp.. har fått behandling for det og holder på enda... men jentene er så og si fri for hvite i munnen og puppene ser greie ut.. det er bare på ene puppen...det er vondt en stund etter amming også men så gir dt seg.. kommer ikke før i slutten på hvert måltid.. men det er bare vondt når ene tvillingen suger.. hun suger så hardt mens når andre suger kommer det ikke.. hun er så forsiktig og suger ikke hardt i det hele tatt.. så kan hende at puppen er tom.. hmmm det har jeg ikke tenkt på... men det er akkurat som kniver som skjærer i kanalen som melken renner i... men om jeg legger litt trykk på det med andre hånden gir det seg litt men kommer igjen med en gang jeg slipper taket,.. må knipe litt hardt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå