juni08&mars10 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei hei=) Jeg har de siste dagene hatt ordentlig vondt i magen, kjennes ut som mensensmerter! og han i magen er mye mer aktiv enn han har vert tidligere.. er det noen som kjenner til dette? er det normalt når fødsel nermer seg? jeg har 21 dager igjen til termin!
*Super*Mamman* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 JA, dette er normalt, spesielt mot slutten.. Har hatt slike smerter i noen uker nå..
karolineb Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 hei! jeg har 22 dager til termin, og leste akkurat at det er helt normalt med menssmerter så sent i svangerskapet, det er faktisk en fordel da det modnes bedre av disse smertene! tror det var på doktoronline jeg leste dette, eller babyverden! jeg har nemlig hatt sånne smerter i ca to uker allerede! og babyen er superaktiv:) hvor holder du til? er det førstemann? og hvor skal du føde? moro med nesten lik termin!
juni08&mars10 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Okei, godt å høre:) er føstemann ja. spennende!! bor i stavanger og skal føde i stavanger.. Hva med deg??
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 modning tenker jeg eller masrier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå