Ellebettemor Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg går helt i surr av ukene. Begynner man på 0 +1 den første menstruasjonsdagen? For meg var det 18.02, så jeg antar jeg er 12+1 nå? Jeg har ei nydelig lita tulle på 11 måneder fra før, som nå skal bli storesøster ( i slutten av november). Jeg er litt småkvalm om dagen, men intet å bære seg for mye over. Gleder meg likevel til jeg er rundt 4 mnd på vei dersom jeg blir i like fin form som sist. Da gikk jeg turer i skogen og trente styrke på sats frem til ca 7 mnd på vei. Graviditeten føles fortsatt litt uvirkelig ut for meg (bort sett fra småkvalmen og litt mer aggressiv adferd mot samboeren- Les: kort lunte). Samboeren min er i permisjon med tulla nå, og vi har akkurat fått barnehageplass til august- Hurra! Regner med at det blir en litt tøff tid på meg og samboeren med to barn. Vi er mer slitne enn før nå, og i og med at jeg er litt ut av fom, faller mye av husarbeidet på ham. Noen råd til hvordan vi holder kjærligheten ved like og til hvordan jeg kan vise at jeg setter pris på ham? Kos dere med graviditeten damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå