vesle linselus Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 ja, jeg er visst fødeklar i følge beregninger. 36 uker i morgen... men jeg føler meg plutselig ikke så klar jeg. :-) er 2 gangs, og følte det vel litt sånn da og, men jeg som bare har gledet meg gjennom hele svangerskapet, er blitt så urolig. føler ikke jeg har noenting klart. har ikke funnet frem utstyr eller baby tøy. har ikke villet stresse, men nå så er det vel på tide. kanskje alt roer seg da. er det flere med litt nerver den siste tida??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Er du ikke fødeklar i uke 37, 21 dager før termin? Nei jeg er ikke fødeklar og er straks 36 uker!
Bubba75 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Er som deg, har gledet meg hele svangerskapet, men nå føler jeg meg plutselig mindre og mindre klar (er 35+3). Har plutselig begynt å bli redd for fødselen, selv om det gikk over all forventning forrige gang. Har heller ikke noe særlig klart, og nå har jeg blitt så plaget av bekkenløsning at mannen min ender opp med å gjøre alt. Tenkte tidligere i dag at nå er det kanskje på tide å skrive liste over det som må kjøpes og gjøres...
vesle linselus Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 ja. vi får ta å skrive opp en detaljert liste, og stryke av ettersom ting ramler i hus. jeg er også plaget av bekkensmerter, så jeg er avhenget av hjelp til å få gjort mye. men litt planlegging kan jeg gjøre.. så er det vel greit å få pakket den baggen klar, så ikke gubben må ta det. leste innlegg på 2 tri, og det var mye rart som gutta huska på.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå