Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Han er 7 mnd, og i starten gikk middagen veldig bra, startet da han var rundt 6 mnd. Men nå grøsser han av all middagsmat, og det er svært vanskelig å få det i ham. Prøver å lure ham ved å gi litt dessert innimellom, og detfungerer av og til. Må jeg gå over til å gi kun melk igjen?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hva slags middagsmat har du forsøkt, hjemmelaget eller glass? Kanskje prøve den 4mnd grønnsaksmosen til Nestle, den var fin start her. Merker at min ikke liker hvis det er for grovmoset. Her går det mest i middagsglass, hadde ambisjoner om hjemmelaget, men har slitt mye med egen søvn og har ikke hatt energi. Men mini liker middagsglassene, både Hipp og Nestle, med unntak av en som het "Mors hjemmelagede Lapskaus", som nok var for grovmoset for han. Smaker jo ikke godt for oss disse glassene, men så lenge mini liker det er jeg glad! Hva med å blande litt mm/mme i middagsmaten å se om det hjelper? For deretter gradvis ta bort melka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå