mariamus Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Tror slimproppen gikk i dag. Hadde akkurat vært på UL og gikk opp en bakke til bilen da jeg kjente som en liten lekkasje. Da jeg kom hjem var det kommet masse tykt hvitblankt slim. Regner med at det er slimproppen...? Hvor langt unna kan fødselen være da? Noen som har noen erfaringer? Hodet er festet, magen har sunket og er i uke 39.
vesle linselus Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 slimproppen gikk natten før fødselen startet... lykke til
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 slimproppen ser hos de fleste ut som en stor blodblandet grønnlig snørrklump...å det er mye av den!! Første gang gikk min 6 uker før fødsel mens andre gang gikk den dagen før....
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 den trenger ikke gå hele på en gang... kan ta lang tid desverre... gikk 6uker før termin sist... ble satt i gang 10dager over
mariamus Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 ja ja da er vi vel like langt da og får bare vente og se. Men takk for svar:o)
Tante Bassa Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Her er litt fakta om slimproppen: http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå